De installatie is simpel: aansluiten, verbinden met Bluetooth of USB en je kunt aan de slag. De software is makkelijk in gebruik en ondersteunt verschillende bestandsformaten. Je kunt zelfs offline graveren, zonder dat er een computer aan hoeft te staan.
Wij mochten van Makarovshop.nl de Daja DJ6 uit proberen. En ik moet zeggen: Het heeft me echt positief verrast! Of je nu hobbymatig bezig bent of meer professioneel wilt werken, de DJ6 biedt ontzettend veel mogelijkheden en flexibiliteit.
Wat mij direct opviel, is hoe veelzijdig deze machine is. Ik heb inmiddels gegraveerd op hout, glas, kunststof, leer én metaalen allemaal zonder noemenswaardige moeite. De gravures zijn gedetailleerd en scherp, precies zoals ik had gehoopt. De geavanceerde lasertechnologie levert echt nauwkeurige resultaten, ongeacht het materiaal waarop ik werk.
Daarnaast is het gebruiksgemak een groot pluspunt. De interface is heel intuïtief en overzichtelijk, zelfs als je net begint met lasergraveren. Binnen no-time wist ik mijn weg te vinden tussen de instellingen en kon ik mijn ontwerpen aanpassen naar wens. Ook de eenvoudige bedieningsknoppen maken het proces gewoon fijn en toegankelijk.
Wat ik persoonlijk echt handig vind, is de snelle focusfunctie. Met één druk op de knop stelt de machine zichzelf scherp op het gekozen materiaal. Dit bespaart me een hoop tijd en gedoe met handmatig instellen. Je kunt eigenlijk meteen aan de slag, wat het hele proces super efficiënt maakt.
Kortom, de Daja DJ6 is voor mij een ideale graveermachine gebleken. Hij combineert gebruiksgemak met professionele resultaten. Een aanrader als je op zoek bent naar een multifunctionele en gebruiksvriendelijke laser graveerder!

De DAJA DJ6 is een prima keuze voor kleine projecten. Hij is makkelijk te gebruiken en compact, maar door het kleine graveeroppervlak minder geschikt voor grotere klussen.
De DAJA DJ6 is hier verkrijgbaar voor EUR 209,95